ETT KONTAKTPUNKT: Uavhengig av hvem eleven trenger å snakke med kan man bruke appen for å ta kontakt. Elevene slipper høye og mange terskler.
KULLANSVAR: Elevtjenesten skiller ikke på om man er elev, lærling eller annet, alle har lik mulighet til å få hjelp.
SAMHANDLINGSVERKTØY: Hjelperne har verktøy for å samhandle i Elevtjenesten, dette bidrar til at eleven alltid får den beste hjelpen.
LIKT TILBUD TIL ALLE: Flere skoler kan dele ressurspersoner og på den måten tilby et større spekter av hjelpetjenester til elevene. Dette er også positivt for skoler med flere lokasjoner.
BREDERE TILBUD: Ressurspersoner kan deles på tvers av skoler. Det betyr at skoler som består av flere lokasjoner kan ha det samme tilbudet til alle hele uken.
ALLTID TILGJENGELIG: Man kan ta kontakt i Elevtjenesten når man har behov for det. For mange er det viktigste å kunne spørre når man lurer, det er helt fint å få svar etter hvert.
Ta kontakt med oss for spørsmål og liknende! Vi tar mer enn gjerne et møte for å diskutere muligheter og pris for den enkelte skole.